GYakran Ismételt Kérdések

 

GYIK

 

1. Hogyan regisztrálhatom magam?
A Fiók létrehozása menüpont alatt az adatok kitöltésével és a Fiók létrehozása gombra való kattintással a megadott e-mail címre egy aktiváló linket küldünk. Ezért fontos, hogy valós e-mail címet adjál meg. Egy e-mail cím csak egy regisztrációnál használható. Fontos, hogy rendszerünkben mindig jó e-mail cím szerepeljen, mert erre tudjuk kiküldeni elfelejtett jelszavadat, felhasználónevedet is. A regisztrációval elfogadottnak tekintjük a Szerződési feltételeket.
 
2. Nem kaptam meg az aktiváló kódot tartalmazó e-mailt!
Lehet, hogy rossz e-mail címet adtál meg, vagy még úton van a levél. Egyes ingyenes e-mail szolgáltatóknál akár fél napba is telhet, mire megérkezik regisztrációs levelünk. Ha tele van a postaládád, akkor értelemszerűen nem tudjuk a levelet elküldeni. Az is lehet, hogy a levelező rendszered a 'spam' mappába helyezte levelünket.
 
3. Hogyan változtathatom meg az adataimat?
Bejelentkezés után a Személyes beállítások menüpont alatt módosíthatod jelszavad. Egyéb adatmódosításhoz keress meg bennünket személyesen, e-mailben, telefonon, vagy faxon.
 
4. Elfelejtettem a jelszavamat!
A főoldalon az Elfelejtette a jelszavát? menüpontra kattintva add meg az e-mail címedet. Küldünk egy e-mailt egy vezérjellel, amit a mellékelt linken kell megadni. Ezután tudsz új jelszót megadni, és azzal belépni az oldalra.
 
5. Elfelejtettem a felhasználónevemet!
A főoldalon az Elfelejtette a felhasználónevét? menüpontra kattintva add meg e-mail címedet, és már küldjük is rá a felhasználónevedet.
 
6. Mikor kapom meg a rendelt terméket?
Ha az általad rendelt termék van raktáron, akkor a rendelés rögzítésétől számított 3 napon belül szállítjuk az árut, vagy a rendelés rögzítése után bármikor személyesen átveheted nálunk attól függően, hogy milyen szállítási módot adtál meg a rendelésben. Ha banki átutalással egyenlíted ki a számlát, az árut csak a bankszámlánkon történő jóváírás utáni munkanapon indítjuk útnak.
 
7. Hogyan értesülhetek a rendelésem aktuális állapotáról?
A rendelés feladásáról automatikusan értesítést küldünk a megadott e-mail címedre is. Bejelentkezés után a Bizonylatok menüpont alatt látható az eddigi összes rendelésed aktuális státusza.